Cum ma simt la 18 ?

18 Nov

Am tot fost intrebat zilele astea de cand am devenit major de multi prieteni si prietene cum ma simt la 18 ani , acuma ca tot sunt major si cum e? Poi sincer sa va spun atunci cand am vazut ca ceasul este 0:00 noaptea si ca este deja 16 Noiembrie aveam un fior din acela in mine care sincer nici nu se poate explica cat ii de fain , dupa ce am avut fiorul acela in mine am dat drumul piesei de la Vama Veche – 18 ani , si m-am apucat de cantat🙂 , o bucurie in mine asa cum nici nu se poate explica… dupa aia au inceput sa vina mesajele si urarile de LA MULTI ANI din partea prietenilor… Cand am vazut primesc atatea mesaje parca nici nu imi venea sa cred ca am deja 18 ani si ca timpul a trecut asa de repede.. Pot sa zic ca ii un sentiment unic pe care l-am trait atunci pe loc🙂 si care nu prea se poate explica . Cum ma simt acum la 18 ani ? Acuma nu cred ca mai is nu stiu cum , ma simt parca la fel ca inainte si tot nu imi vine sa cred ca am 18 deja… Pot face acuma aproape de toate sa zic , si nu o sa mai raspund cu NU daca ma intreaba cineva ca am 18 ani , O sa-i raspund cu zambetul pe buze DA .

Leave a Reply

