Balul Liceului 5

23 Nov

Mnoh bun , revin cu un post nou fiindca si asa nu prea am mai postat in ultima vreme… In postu` asta ma gandeam sa imi exprim parerea despre balu` de la liceu 5 , ca in sfarsit o fost si ala , care io l-am mult asteptat… spre dezamagirea mea si a mai multora presa ” ne-o traso ” fiindca in presa locala din data de 20.11.2009 s-a scris ca nu se mai tine balul liceului din caza noului virus gripal ceea ce era total fals , si totusi asta so cam vazut in casa de cultura ca era cam goala cand am ajuns eu. Eu am ajuns acolo pe la vreo 5 si ceva sa zic… cand am intrat in casa de cultura era aproape goala si nu credeam ca o sa mai vad ca sa umple seara aceea.. Mnoh bun sa revin la faza cu presa.. Cum ziceam presa a stricat totul deoarece copii astia au muncit foarte mult pentru a organiza balul au fost saptamani de munca si de repeteitii , care zic eu ca au meritat.. dar spre inca o mare dezamagire a mea balul ori a fost aranjat , ori a gresit juriul , fiindca Mister boboc trebuia sa iasa Roberto fiindca el a fost cel mai bun… ce sa faci se mai intampla.. apoi Athosu ma asteptam sa fie plin cum o fost la Eminescu , da din pacate nu tare o fost , o fost cam putina lume la after party.. probabil ca so speriat lumea sa nu ia porcina si ei :))… la bal a fost invitat si Sorin Tanase care o zis niste bancuri Ardelenesti in stilul lui cum numa el le putea zice , si vad ca le-o cam placut la lume , so simtit vine cu el , io unu cel putin m-am spart de ras cand o inceput Sorin Tanase cu bancurile… La bal o mai fost prezent Vescan.. care nu stiu de ati auzit de el sau nu , da tipu ii din Cluj si parerea mea ii ca canta super beton , adica stie sa faca atmosfera , numa ca la Baia Mare daca nu o fost asa de cunoscut nu prea i s-o facut atata atmosfera… da se pare ca l-o recunoscut cineva totusi…. Mai jos aveti doua dintre cele mai faine piese ce le-o cantat la bal ” ochii strazii ” si ” liber sa aleg ” [Youtube=http://www.youtube.com/watch?v=wg0molTxLCk&feature=channel]

Iata de cine ziceam eu ca merita sa castige titlul de Mister Boboc 2009..Parerea mea ii ca baiatu asta a castigat respectul tuturor celor prezenti in casa de cultura dupa dansul acesta..

One Response to “Balul Liceului 5”

  1. Cathy 23 November 2009 at 17:31 #

    ce tare o dansat tipu’:>

Leave a Reply

