Un fleac , i-am ciuruit

7 Dec

iata Rezultatul pe Maramures🙂

Traian Basescu este castigatorul alegerilor prezidentiale din 2009 si de data aceasta . Pentru o clipa am crezut ca o sa ne intoarcem iar in timp , in urma cu 20 de ani , dar iata ca cel de sus nu a lasat sa fie asta si sunt convins ca milioane de romani simt acum in suflet ce simt si eu . Cea mai tare faza ii ca mi`o placut aseara Geoana cum o iesit deja el in fata si so declarat presedinte =)) , pai ce ii drept ca o fost presedinte.. pentru cateva ore pana dimineata la 8 :)) , da mnoh ce sa faci se mai intampla frate nu totul e asa cum am vrea noi sa fie.. Cea mai tare faza ii ca Antonescu lo luat de mana pe Geoana si o inceput deja sa zica domnule Geoana presedintele Romaniei =)) , bai frate deci nici nu vreau sa imi imaginez fiindca nu ma intereseaza ce simt acuma fiecare dintre ei , dar un lucru ii sigur s-au facut de CACAO . Un lucru ma bucura , increderea romanilor in Traian Basescu🙂 , cel putin MARAMURESUL a votat cu Traian Basescu si asta ma bucura foarte mult , tineretul a votat inca cu Basescu fiindca multi suntem anti-comunism.. BRAVO TRAIAN BASESCU , BRAVO ROMANIA fiindca ai ales pe cine trebuie la conducerea acestei tari !

Leave a Reply

