Colinda ” bai mine ”

15 Dec

Daca tot suntem in preajma Sarbatorilor de Iarna si daca tot mai este o saptamana pana la Craciun , zilele trecute am compus o colinda care am facut-o asa in stilul meu cum numai eu stiu , si cum numai mie imi poate capu , nu m-ar supara daca ati ziceo cand mergeti cu colinda anu asta =)) . Sper sa va placa . Astept parerile voastre legate de colinda :)))

O ce veste , BY MAD TIGER

1. O ce veste minunată , mâine şcoala se imboardă

Ş-om mere la colindat păstă lung şi lat

De băut şi de mâncat , anu aiesta iară-s bat

Primu şanţ îi iara a meu , o Domne bată-l Zebedeu

2 . Gazdă bună , dă-ne un ban

Că n-avem nici de-un salam

Da-ne amu orice îi ave , că ne-om pune şi om be

Cu sticla şi cu paharu , sa ne înecăm amaru

3 Slană om pune iar pă masă

Fiindcă aşai la noi acasă

Şi cu pluguşoru’ om mere , daca niţ plăti o bere

La anu şi la Mulţi ani ! Da-ne gazda cât mai mulţi bani !

Cam asta mi`o putut capu sa inventez pana acuma :))

2 Responses to “Colinda ” bai mine ””

  1. bia 17 December 2009 at 11:58 #

    perfeeeecta :X

  2. Roberta 18 December 2009 at 15:12 #

    staaas :)) >:D<

Leave a Reply

