Noapte de vis !

17 Dec

Au trecut multi ani de cand piesa aceasta a fost hitul iernii iar eu inca nu pot sa o uit , era preferata mea la vremea aceea . Tin minte ca eram mic , nu mai stiu exact cati ani aveam pe atunci . Am mers la colindat la bunica-mea la tara cum o faceam in fiecare an . Anul acela i-am cerut mosului sa imi aduca caseta fetelor de la Andre deoarece numai noapte de vis ii cantam toata ziua lu’ mama . In timp ce mergeam la colindat parca spre final , pe ultimele case din sat ma grabeam tot mai tare sa ajung acasa deoarece pe capatul satului unde stateam locuia si bunica mea , unde stateam . Cand am ajuns la ultimele case le-am ocolit cu colindatul si am mers direct acasa sub brad sa vad daca nu a uitat Mosu’ de mine . Mosul inca nu ajunsese , apoi la indemnele mamei mele si a le fratelui am mers si la casele din zona ce au mai ramas… Pe cand am ajuns acasa am vazut sub brad caseta cu Andre – Noapte de vis . Tin minte ca aceea caseta imi era foarte draga la vremea aceea si numai piesa aia am ascultato atunci , eram foarte bucuros sa o vad sub brad . Mi-as dori sa mai fie un Craciun macar ca si atunci🙂

Mai jos aveti piesa de care pot sa zic ca eram disperat la vremea aceea🙂 . Vizionare placuta
[Youtube=http://www.youtube.com/watch?v=mn1FPlpz1pk]

Leave a Reply

