Despre balu` de la Eminescu

7 Nov

Bai Sincer mie mi`o placut balu in general , da nu mi`o placut la inceput cand a cantat trupa aia de rock solistu ala chiar nu se potrivea trupei , deci mai bine sa mearga sa vanda ceva in piatz ala decat sa cante cu aia , in rest pt restu trupei numa de bine… Spre surprindarea mea m-am mirat cum de nu o fost Catalin Chereches in juriu ca deja aveam gura pregatita sa il huiduiesc cat pot io de tare , da in locu lui o fost primaru Anghel… Guess Who si Spike o facut un show beton in sala , pacat de cocalari care erau pe acolo 😐 si de cei care tot ziceau ca nu le plac , chiar eu in timp ce filmam am auzito pe una zicand ” mnoh… nu`mi place cum canta.. nu`mi place hai sa merem de aici… ” apoi tu muta ca altfel nu te pot numi… daca nu`ti place dupa ce dracu ai mai stat sa te uiti la primele piese cand o cantat ? Ma bucur ca si la baieti le`o placut aici la noi in oras si sper sa ii mai vad cat de iute fiindca is foarte meseriasi si cautati in ultima vreme` . Astept pareri legate de bal si de clipurile pe care le-am filmat io la bal.. NUMA BINE …. CEAUS` !

TU

EuGEN

Daca vrei…

Extrema Zilei

Bizar

Drumurile


Banii

Anu 2000′

3 Responses to “Despre balu` de la Eminescu”

  1. pruncutz 7 November 2009 at 16:02 #

    poi in primul rand imi pare rau ca te iei de bobocul care a cantat ca solist la inceputul balului…crede’ma, tipu chiar are voce shi e f talentat shi e de intzeles ca uneori oamenii au emotzii pe scena…shi cand spun ca e chiar f talentat o spun ptr ca dupa primele 3 piese cantate de guess who shi spike am mers in vestiar shi l’am pus sa imi cante ceva la chitara shi voce…shi chiar am ramas uimita de ce voce frumoasa are. in loc sa il huiduitzi, puteatzi sa ii incurajatzi ca nu cred ca voi atzi fi cantat mai bine. copiii aia chiar s’au straduit f mult sa dea tot ce au mai buni din ei shi sa faca un show reushit !

    • madtiger91 7 November 2009 at 17:52 #

      si mie imi pare rau dar si cand o cantat , nu dansa deloc pe ritmul piesei , am auzit ca is bunii mi`o zis cineva ca o fost buni si la repetitii.. dar asta e ce sa facem , se putea sa fie si mai bine , la voce mai avea de lucrat ca parca io cam tremurat.

  2. cathy93 9 November 2009 at 16:33 #

    -deci da,Liviu ii talentat.chiar foarte.si eu l-am ascultat in vestiar si canta genial.Is talentati copiiii!Pe bune!
    -in rest balul o iesit destul de ok(prezentarea de moda ft tare;;))
    -iar dupa,in club o fost mirificccc:rupereeee la maxim\:d/
    -felicitari pt miss si mister:Ema si Cristi:>

Leave a comment